Geachte heer, mevrouw,
Aan alle scherm gebruikers van RedMessage:
Onverwachte omstandigheden dwingen ons om de schermen van RedMessage per/vanaf 1 februari 2022 voor gebruikers ON HOLD te zetten.
Dit heeft te maken met het betaalsysteem. Het huidige systeem wil ons niet langer faciliteren vanwege de aard/bezigheden van het bedrijf. Het blijkt moeilijk om een ander betaalsysteem te...
Na de eerdere geslaagde migratie naar nieuwe infrastructuur heeft RM de volgende stap gezet: iedereen heeft een gratis https-certificaat heeft waardoor alle verdachte browsermeldingen tot het verleden behoren en de organische zoekresultaten voor alle promo klanten de komende tijd zullen verbeteren. Zonder inspanning of kosten voor de klanten van RM.
Profielwebsites kunnen sinds deze week weer worden aangevraagd. Binnen twee weken staat de aangevraagde profielenwebsite live. Mocht u een profielenwebsite willen aanvragen kunt u dat hier doen.
Profielpakketten/account upgrades kunnen weer worden gekocht.
De nieuwe profielen worden direct na betaling op uw account bijgeschreven.
Mocht u een profielpakket willen kopen of...
Sinds begin dit jaar is de software en hardware van het platform aanzienlijk verbeterd en toekomstbestendig gemaakt. Zo is het platform betrouwbaarder en sneller geworden. Dit is gereed gemaakt voor zowel redmessage.nl als op chatviasms.nl en alle aangesloten profielsites.
Vanaf vandaag hebben wij onze algemene voorwaarden aangepast. Deze nieuwe algemene voorwaarden sluiten beter aan bij de diensten die we inmiddels aanbieden. De afgelopen jaren hebben wij andere diensten toegevoegd dan alleen SMS-chat, dit vroeg om een aanpassing van de voorwaarden.
Omdat wij voornemens zijn onze diensten uit te breiden naar niet-Nederlandstalige landen hebben wij besloten...
Het is vanaf heden ook mogelijk om een operator de toegang te ontzeggen tot het verwijderen en blokkeren van SMS- en Mail chats. Zo kunt u de rechten van operators nog meer inperken om eventuele fouten te voorkomen.
Deze toegang kunt u per operator instellen en doet u via de "operator wijzigen" optie.
http://www.redmessage.nl/beheer/instellingen/
In verband met de verhoging van de BTW naar 21% per 1 oktober 2012, zijn wij genoodzaakt de uitbetalingen per 1 oktober a.s. aan te passen. De uitbetalingen op zowel SMS-chat als Mail-chat worden met 1 cent verminderd.
De nieuwe uitbetalingen vindt u op onze tarievenpagina .
Verklaring : Omdat zowel wij als de telefoonproviders de consumententarieven gelijk houden na 1...
Er is een nieuwe SMS gedragscode en een nieuwe SMS reclamecode voor SMS-diensten gepubliceerd. De nieuwe codes gelden voor alle Nederlandse SMS-diensten en treden in werking per zondag 15 mei . U vindt de volledige versie van beide code's op onze Help-pagina en onderaan dit nieuwsbericht.
Wij hebben de belangrijkste wijzigingen voor u hieronder uiteengezet:
Geen afspraken maken...
De SMS gedragscode is inmiddels toch ingevoerd. Zie het nieuwsbericht: Nieuwe SMS gedragscode én SMS reclamecode
Wij kregen vandaag het bericht dat de Nederlandse reclamecode 2011 teruggedraaid/niet verder ingevoerd wordt. U dient vanaf nu dus weer te voldoen aan de oude reclamecode van 2009 .
U hoeft uw advertenties dus niet meer te voorzien van het logo waar wij het in ons...
Vanaf vandaag hebben wij in België onze eigen shortcode 7576. Het tarief van de nieuwe shortcode is € 1,50 voor voor zowel de inkomende berichten (MO-berichten) als verzonden berichten (MT-berichten). De uitbetaling is € 0,70 per MO- en afgeleverd MT-bericht.
Met het aanbieden van deze nieuwe shortcode in België vervalt binnenkort de andere Belgische shortcode 3355. Het is ook...